AB „Pieno žvaigždės“ filialo „Panevėžio ledai“ ledų verslo vadovė Vilija Kukarskienė Verslosavaitė.lt teigė, kad didžiausią įtaką ledų pardavimams daro orai.

„Suprantama, rinka yra svarbus dalykas, bet orai išlieka svarbiausi. Kai prasideda atšilimas, prekyba iš karto padidėja“, - teigė V. Kukarskienė.

UAB „Vikeda“ , gaminančios ledus su „Dadu“ prekiniu ženklu, marketingo ir prekybos direktorė Edita Jokšienė ir „Ingman Vega“ pardavimo direktorė Rita Šlaustienė Verslosavaite.lt taip pat tvirtino, kad šią vasarą ledų pardavimo apyvartos buvo laukta didesnės.

Tiksliai gautos apyvartos litais įmonės įvardinti negalėjo, nes dar nėra atlikti pelno apskaičiavimai.

Lyginant su praėjusių metų rezultatais, įmonės „Panevėžio ledai“ pardavimai išaugo 20 procentų, apyvarta padidėjo apie 22 proc.

„Dadu“ ledų pardavimai išaugo 27 procentais – Lietuvoje 19 proc., užsienyje – net 71 proc. „Ingman Vega“ pardavimai padidėjo apie 15 proc.

Lietuvoje „Ingman Vega“ užima 40 procentų Lietuvos rinkos, „Dadu“ – 23 proc., o „Panevėžio ledai“ – 17 proc.