"Mes nusprendėme tęsti šį projektą, pradėti antrojo etapo įgyvendinimą ir esame pasirengę suteikti visokeriopą paramą", - sakė F.Loosas.

Pasak jo, Prancūzija yra pasirengusi padėti organizuoti susitikimus su Europos Sąjungos pareigūnais bei ekspertais, siekiant gauti projekto finansavimą.

Pagal greitojo tramvajaus projektą, kuriuo siekiama pagerinti Vilniaus miesto visuomeninio transporto darbą, numatoma įrengti tris modernaus tramvajaus linijas.

Vilniaus savivaldybė jau yra nusprendusi, kad vienas maršrutas sujungtų Santariškes ir geležinkelio stotį, kitas - vadinamuosius "miegamuosius" miesto rajonus su centrine sostinės dalimi, o trečiasis driektųsi nuo Karoliniškių iki studentų miestelio Saulėtekio alėjoje.

Prancūzijos bendrovė "Systra" jau yra parengusi preliminarią projekto studiją, kuriai Prancūzijos vyriausybė buvo paskyrusi 2,5 mln. litų.

A.Zuokas po susitikimo su Prancūzijos ministru BNS sakė, kad savivaldybė jau yra pritarusi pirmųjų dviejų linijų tiesimui, yra parengtas detalizuotas pirmosios linijos tiesimo planas.

"Jei viskas vyks gerai, yra galimybių pirmosios linijos įrengimo darbus pradėti jau 2005 metais", - sakė A.Zuokas.

Pasak mero, nutiesti pirmąją tramvajaus liniją kainuotų apie 400-580 mln. litų, o viso projekto preliminari vertė - 1,1-1,6 mlrd. litų. Projektui finansuoti lėšų tikimasi gauti iš Europos Sąjungos fondų bei privačių investuotojų.

"Europos investicijų bankas techninei šio projekto studijai parengti jau skyrė 250 tūkst. eurų šiais metais ir 500 tūkst. 2003-aisiais. Šiai paramai atsirasti įtakos turėjo ir Prancūzijos vyriausybės pagalba, ir mes tikimės, kad ši pagalba bus tęsiama. Prancūzijos vyriausybė turi didžiulę įtaką priimant sprendimus įvairiose ES fondų tarybose, todėl jos parama svarstant šį projektą bus labai svarbi", - teigė Vilniaus meras.