Po keliolikos minučių su administracija trukusių ginčų jam pavyko apginti savo teises. Vis dėlto, pasak P. Vilūno, ne kiekvienas pirkėjas pradeda ieškoti teisybės, o situacijų, kai ant pirkinio ir čekiuose esančios kainos nesutampa, pasitaiko dažnai.

„Dažniausiai būna, kad, tarkim, pasibaigė vienos dienos akcija, o atsakingas parduotuvės darbuotojas nespėja pakeisti prekės kainos etiketėje salėje. Kitas variantas gali būti toks, kad vėlgi galbūt netyčia, kai prekes žiūrinėja pirkėjai ar mūsų darbuotojai tvarko, gali būti, kad netyčia persiklijuoja lipdukas. Gali būti ir toks atvejis, mes juos fiksuojame, kad lipdukus perklijuoja ir pirkėjai. Tai dažniausiai būna jaunimas. Jie taip pajuokauja“, – Žinių radijui teigė „Maximos“ prekybos centro atstovė Viktorija Jakubauskaitė.

Pasak Vartotojų teisių gynimo asociacijos atstovo Viliaus Šileikos, pirkėjai skundžiasi retai. Šiemet iš 2 tūkst. gautų skundų vos 4 pirkėjai kreipėsi dėl nevienodų tos pačios prekės kainų. Į Valstybinę nemaisto produktų inspekciją kreipėsi vienas.

„Tikrindami inspektoriai nustato ir kitų pažeidimų, pvz., visiškai nenurodyta kaina. Taip pat gana dažnas pažeidimas, kada siūlo dovanas pirkėjams, perkantiems prekę. Nėra šios prekės pirkimo dokumentų – paskui dėl to nukenčia vartotojas“, – sakė inspekcijos atstovė Danutė Vaišvilienė.

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija šiemet tikrino daugiau nei 70 įmonių ir beveik pusę iš jų nubaudė už prekybos organizavimo taisyklių nesilaikymą.