„Praėjusių metų pardavimų rezultatai pranoko mūsų lūkesčius. Viena iš pardavimų augimą lėmusių priežasčių – vartotojams pasiūlyti nauji modernūs duonos produktai. Jie sudarė 16 proc. visų bendrovės pardavimų 2006 metais. Tai rodo, kad Lietuvos duonos rinka nėra tokia konservatyvi, kaip manoma, ir yra atvira inovacijoms“, - sakė UAB „Vilniaus duona“ generalinė direktorė Rita Ramanauskienė.

Pasak jos, praėjusiais metais bendrovė 13 proc. padidino „Vilniaus duona“ prekiniu ženklu pažymėtos produkcijos pardavimus ir du kartus sumažino mažmeninės prekybos tinklų prekiniais ženklais pažymėtų produktų gamybos apimtis.

Šiais metais bendrovė pradės įgyvendinti naują restruktūrizacijos etapą: Vilniuje bus pradėtas statyti naujas UAB „Vi̇lniaus duona“ gamybos ir logistikos padalinys, toliau tęsiami Panevėžio kepyklos modernizavimo darbai – kepyklos pastato rekonstrukcija ir senų duonos kepimo linijų pakeitimas naujomis. Likusios senos linijos šiuo metu išmontuojamos. Tikimasi, kad naujos linijos bus pastatytos ir pradės veikti dar šiais metais. Iš viso į bendrovės „Vilniaus duona“ restruktūrizacijos procesą planuojama investuoti virš 50 mln. litų.

Nuo 2002 m. „Vilniaus duona“ priklauso Šiaurės ir Baltijos šalių duonos rinkos lyderei Suomijos bendrovei "Vaasan&Vaasan".

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją