LAL privatizavimo komisijos pirmininkas, Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis BNS sakė, kad privatizavimo patarėjo pateikti pasiūlymai dėl LAL privatizavimo yra preliminarūs ir dar bus svarstomi.
"Komisijos nariams susipažinus su pateikta ataskaita kilo nemažai klausimų ir patarėjo buvo paprašyta per 10 dienų pateikti patikslinimus ir paaiškinimus", - sakė A.Mačiulis.
Jis taip pat teigė, kad privatizuojant LAL gali būti parduodama ir mažiau nei 66 proc. oro bendrovės akcijų.
"Taip gali atsitikti, jei neatsirastų tinkamo investuotojo Lietuvoje", - teigė LAL privatizavimo komisijos vadovas.
Vietos investuotoju, pasak jo, gali tapti tiek valstybinė ar savivaldybės įmonė, tiek privatus investuotojas.
LAL privatizavimo komisijai pritarus bendrovės privatizavimo strategijai, ji bus teikiama Privatizavimo komisijai ir Vyriausybei. A.Mačiulio teigimu, tai turėtų būti padaryta iki rugpjūčio pabaigos
Privatizavimo konkursą tikimasi pradėti šį rudenį.
Šiuo metu valstybei priklauso 100 proc. LAL akcijų.
Išankstiniais duomenimis, per penkis šių metų mėnesius LAL iš pagrindinės veiklos gavo 2,89 mln. litų pelno, o grynasis pelnas siekė 16,7 mln. litų. Didžiąją šių metų pelno dalį sudarė pinigai, gauti už bendrovei "British Airways" parduotas LAL pozicijas (suderintą atskridimo laiką) Londono "Heathrow" oro uoste. Pasak spaudos, už tai LAL pirmąjį ketvirtį gavo apie 10 mln. litų.
Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su 2001 metų sausio-birželio mėnesiais, "Lietuvos avialinijos" reguliariaisiais reisais pervežė 0,2 proc. mažiau keleivių ir 1,4 proc. daugiau krovinių - iš viso pervežta 123 tūkst. žmonių ir 736 tonos krovinių.
Reisų šiemet sumažėjo 6,4 proc. iki 1858, vietų užimtumas išaugo 1 proc. iki 48,3 procento.