„Pastarųjų metų įmonės rezultatai bei mūsų nuolat atliekami rinkos tyrimai rodo, kad siuntų gabenimo paslaugų sektorius Lietuvoje auga stabiliai, o Lietuvoje jau nusistovėjo rinkos žaidėjai, kurie tenkina savo nuolatinių klientų augančius poreikius“, - sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros direktorius Baltijos šalims Gintaras Bingelis.

Pasak jo, nepaisant augančios pašto siuntų rinkos vertės bei didėjančio pervežamų siuntų skaičiaus, mūsų šalyje įmonių logistika vis dar nėra tarp prioritetinių verslo vadybos sričių.

„Remiantis statistiniais duomenis, Europoje užimame vieną paskutiniųjų vietų pagal siuntų skaičių, tenkantį vienam šalies gyventojui. Viena svarbiausių to priežasčių – itin paprastas vadovų požiūris į įmonių logistiką, jos procesų valdymą ir užduočių nustatymą. Lietuvos verslininkai ne iki galo įvertina jos kuriamą vertę verslui, nes paslaugos naudą skaičiuoja neatsižvelgdami į ilgalaikę perspektyvą“, - sakė G. Bingelis.

2006 metais smulkių siuntų pristatymo bendrovė priėmė sprendimą keisti pavadinimą iš „Baltic Logistic System Vilnius“ į „DPD Lietuva“ ir prekės ženklą – iš „Bizpak“ į DPD, bei iki 2006 m. gruodžio baigė pirmąjį prekės ženklo keitimo etapą.

Šių metų sausio mėn. „DPD Lietuva“ Lietuvos rinkai pasiūlė dvi naujas siuntų gabenimo kryptis – siuntos iš Lietuvos gabenamos ir į naująsias ES šalis – Bulgariją bei Rumuniją.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją