Pasak jo, nepaisant augančios pašto siuntų rinkos vertės bei didėjančio pervežamų siuntų skaičiaus, mūsų šalyje įmonių logistika vis dar nėra tarp prioritetinių verslo vadybos sričių.
„Remiantis statistiniais duomenis, Europoje užimame vieną paskutiniųjų vietų pagal siuntų skaičių, tenkantį vienam šalies gyventojui. Viena svarbiausių to priežasčių – itin paprastas vadovų požiūris į įmonių logistiką, jos procesų valdymą ir užduočių nustatymą. Lietuvos verslininkai ne iki galo įvertina jos kuriamą vertę verslui, nes paslaugos naudą skaičiuoja neatsižvelgdami į ilgalaikę perspektyvą“, - sakė G. Bingelis.
2006 metais smulkių siuntų pristatymo bendrovė priėmė sprendimą keisti pavadinimą iš „Baltic Logistic System Vilnius“ į „DPD Lietuva“ ir prekės ženklą – iš „Bizpak“ į DPD, bei iki 2006 m. gruodžio baigė pirmąjį prekės ženklo keitimo etapą.
Šių metų sausio mėn. „DPD Lietuva“ Lietuvos rinkai pasiūlė dvi naujas siuntų gabenimo kryptis – siuntos iš Lietuvos gabenamos ir į naująsias ES šalis – Bulgariją bei Rumuniją.