Pasak pranešimo spaudai, praėjusiais metais išaugo ir bendros „Alma littera“ grupės leidybos apimtys – 2006-aisiais buvo išleista 1125 pavadinimų knygų, o tai 28,6 proc. daugiau lyginant su 2005-ųjų metų leidybos rezultatais. Pernai įmonių grupei priklausančios leidyklos pradėjo aktyvią lietuvių autorių meno albumų bei verslo knygų leidybą.
2006 m. „Alma littera“ grupė plėtė savo tarptautinę veiklą ir kartu su strateginiu partneriu iš Didžiosios Britanijos „Pearson Education Ltd.“, kuris specializuojasi mokomosios, istorinės, politinės ir kt. literatūros leidybos ir platinimo srityje, pradėjo į Lietuvos knygų rinką importuoti užsienio šalių leidinius.
„Ir šiais metais planuojame aktyvią grupės plėtrą, kurią vykdysime taikydami modernias technologijas, atsižvelgdami į pasaulines leidybos tendencijas, ir Lietuvos skaitytojų poreikius. Taip pat sieksime sustiprinti knygynų tinklo „Pegasas“ lyderio pozicijas knygų prekybos versle“, – sako „Alma littera“ įmonių grupės vadovas Arvydas Andrijauskas.