Surinkus nurodytą numerį - 8-46 466203 atsakiklis paaiškina, kokį aparato mygtuką spausti, norint gauti tam tikras paslaugas.

Iš penkių siūlomų telefoninių paslaugų iki šiol veikė tik dvi. Balso paštui buvo galima pranešti vandens skaitiklių rodmenis.

Tačiau norint ko nors pasiteirauti, susisiekti su specialistais buvo neįmanoma.

Atsakikilis siūlė spausti skaičių 2 dėl informacijos apie gyventojų sąskaitas, sutartis ir skolas.

Paspaudus skaičių 2, atsakiklis atsiliepdavo angliškai: „Dėl sistemos gedimų spauskite vienetą“. Ir po kelių sekundžių tuoj pasigirsdavo užimto abonento trumpieji signalai.

Genda dėl apkrovų

Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ Pardavimų departamento direktorius Dangeras Aleksandrovas paaiškino, kad savaitę po to, kai gyventojams būna išdalintos sąskaitos už vandenį ir nuotekas, informacijos abonentas yra labai apkrautas. Todėl priskambinti esą labai sunku.

„Dažnas klientas nori ko nors paklausti dėl sąskaitų. O kitomis mėnesio dienomis informacijos telefonas veikia normaliai“, - teigė jis.

Anot D.Aleksandrovo, informaciją nurodytu telefonu teikia 10 bendrovės specialistų. Jei jie yra užimti, turėtų įsijungti atsakiklis, kuris įrašytų kliento prašymą ar klausimą. Nurodžius savo telefoną, bendrovės specialistai patys turėtų paskambinti interesantui.

„Jei taip nėra - atsakiklis neįsijungia, turbūt sugedo sistema“, - svarstė departamento direktorius.

Po „Klaipėdos“ žurnalistų pokalbio su D.Aleksandrovu informacijos telefonas buvo sutvarkytas ir pradėjo veikti sklandžiai.