„Spartų pardavimų augimą lėmė siūlomų renginių įvairovė bei įdiegtos bilietų pardavimų sistemos funkcionalumas ir patogumas vartotojui“, – sako „Bilietai LT“ vadovas Vitalijus Kuodis.

Pasak pranešimo spaudai, pernai bendrovė bendradarbiavo su daugiau nei 150 renginių rengėjų, t. y. trečdaliu daugiau nei 2005 m.

„Bilietai LT“ pernai reorganizavo ir daugiau nei dvigubai išplėtė savo stacionarinių bilietų pardavimo vietų tinklą, kurį metų pabaigoje sudarė 38 kasos. Per metus atidarytos 27 naujos kasos: 10 – Vilniuje, 7 – Kaune, 5 – Klaipėdoje, po 2 Šiauliuose ir Panevėžyje, 1 – Marijampolėje.

Bilietų į didžiausius ir populiariausius renginius buvo galima įsigyti ir specialiai įrengtame automobilyje–mobilioje kasoje, skirtoje prekiauti bilietais lauko renginiuose ir kitose žmonių susibūrimo vietose.

„Artimiausius kelerius metus renginių bilietų pardavimų apimtys turėtų didėti apie 30 procentų kasmet dėl rinkos augimo – žmonės vis daugiau pinigų išleidžia pramogoms, – sako V.Kuodis. – Rinkos dalybos iš esmės įvyko 2006, todėl apyvartos augimas bus santykinai lėtesnis“.

2006 m. gegužės 2 d. buvo pasiektas vienos dienos bilietų pardavimo rekordas – per vieną dieną į Eltono Džono koncertą, kuris vyko 2006 m. rugsėjo 1 d., buvo parduota 10 tūkstančių bilietų už daugiau nei milijoną litų.

Pernai vasarą „Bilietai LT“ pasiūlė rinkai naują paslaugą – lėktuvų bilietų prekybą internetu. Kartu su lėktuvo bilietu internetu galima įsigyti draudimo kompanijos polisą, išsinuomoti automobilį.

Artimiausiu metu „Bilietai LT“ planuoja pasiūlyti rezervuoti viešbučius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją