"Per 2006-uosius pasiekta 234 mln. apyvarta – didžiausia per įmonės veikimo istoriją. Ją lėmė išaugę tarptautinių prekių ženklų produktų pardavimai bei 188 proc. išaugę tabako gaminių pardavimai. Pasiteisino įmonės metų pradžioje numatytos investicijos į rinkodarą, inovacijas bei personalo mokymus", - teigė UAB "Bennet Distributors" generalinis direktorius Jaunius Žiogas.

Pasak bendrovės pranešimo, per 2006 metus UAB "Bennet Distributors" platinamo brendžio pardavimai išaugo 70 proc., vermuto pardavimai – 46 proc., degtinės pardavimai – 16 proc.

UAB "Bennet Distributors" atstovauja tarptautinius prekinius ženklus, iš kurių žinomiausi Lietuvoje "Stolichnaya", "Moskovskaya", "Torres", "Bacardi-Martini", "Finlandia", "Laurent-Perrier", "Calvet", "Frontera", "Casillero del Diablo".

UAB "Bennet Distributors" priklauso tarptautiniam alkoholio gamybos ir prekybos koncernui "S.P.I. Group".

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją