„Visas žalos administravimas telefonu – žingsnis, kuris labai pasiteisino. Per tris mėnesius galimybe paskambinti ir negaištant daug laiko sutvarkyti draudimo reikalus jau pradėjo naudotis daugiau žmonių, nei prognozavome. Skaičiuojame, kad ateityje jų tik daugės – kitąmet telefonu turėtų būti sureguliuojama pusantro karto daugiau žalų nei šiemet“, – sakė „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.

Pristačius naują galimybę, patyrę nuostolių draudėjai užregistruoja įvykį paskambinę „Lietuvos draudimo“ specialistams trumpuoju numeriu 1828. Pranešus apie nuostolius Kaune įsikūrusio „Lietuvos draudimo“ Žalų sureguliavimo centro ekspertams, nustatoma patirta žala – jei klientas su ja sutinka, pinigai į jo sąskaitą pervedami netrukus. Jei išsiaiškinti nuostolių telefonu neįmanoma, įvykis yra sudėtingas, pasitelkiami turto vertintojai.

Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ priklauso vienai didžiausių draudimo grupių pasaulyje „Royal & SunAlliance“. Bendrovė užima didžiausią – 33 proc. – negyvybės draudimo rinkos dalį šalyje. Per dešimt 2006 m. mėnesių „Lietuvos draudimas išmokėjo 117,4 mln. litų nuostoliams atlyginti – 39 proc. daugiau nei atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, kai išmokos buvo 84,2 mln. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją