Vertinta ir turizmo srities tiriamoji veikla, rašoma Turizmo departamento pranešime spaudai.
2006 metais sėkmingiausiais turizmo projektais paskelbti:
1. Viešbutis „SPA Hotel Belvilis“ (Molėtai). Laureatai: „Klaipėdos“ viešbutis (Klaipėda) ir „Norviliškių pilis (Šalčininkų r.).
2. Poilsio namai „Dubingiai“ (Molėtų r.). Laureatai: „SPA Vilnius“ (Druskininkai), VšĮ „Tulpės sanatorija“ (Birštonas).
3. Kelionių organizatorius UAB "Krantas Travel" (Klaipėda). Laureatas – UAB „Westekspress“ (Vilnius).
4. „Storo Romo“ kaimo turizmo sodyba (Druskininkų r.). Laureatai: „Liepų paslaptis“ (Pasvalio r.), „Medžiotojų sostinė“ (Kėdainių r.).
5. Restoranas „Belmonto pramogų poilsio centras“. Laureatai: desertų restoranas „Šokolado sostinė“ (Trakai); restoranas „Verkiai“ (Vilnius), kavinė „Pegasas“ (Vilkaviškio r.).
6. Lietuvos turizmo informacijos centras Lenkijoje ir Lazdijų turizmo informacijos centras (TIC). Laureatai: Klaipėdos TIC, Vilniaus TIC.
7. Nekomercinis rinkodaros projektas - Vilniaus reklaminių videofilmų transliavimas didžiausių ir populiariausių pasaulinių televizijų BBC World ir CNN International kanaluose (Vilniaus m. savivaldybės Turizmo skyrius). Laureatai: Kulinarinio paveldo, kaip bendradarbiavimo priemonės skatinti turizmą, plėtojimas Euroregione „Ežerų kraštas“ (Atrask ežerų kraštą, Utena); Palangos kurorto apgyvendinimo įmonių katalogas "Be our guest in Palanga 2006“, Panevėžio turizmo informacijos centro parengti maršrutai.
8. Turizmo infrastruktūros projektas - laisvalaikio klubas „Sūkurys“ (Druskininkai), Laureatai: nuotykių parkas „Lokės pėda“ (Jonavos r.), VšĮ Aukštaitijos siaurasis geležinkelis (Anykščiai).
9. Gidė ekspertė Angelė Martinkėnienė (Palanga). Laureatės: Regina Karaliūnienė (Jonava), Dainora Šaltienė (Birštonas).
10. Mokslinė tiriamoji veikla turizmo srityje - Vilniaus Gedimino technikos universiteto lektorė, dr. Aida Mačerinskienė. Laureatai: Utenos kolegija, Birštono sakralinis muziejus.
Vertinant paraiškas buvo atsižvelgiama į Lietuvos reprezentavimą ir poveikį mūsų šalies turizmo įvaizdžiui gerinti, turizmo konkurencinėms galimybėms didinti, naujoves. Taip pat kreiptas dėmesys į pasiektus sėkmės (veiklos) rezultatus - gautas pajamas, turistų skaičių, informacinę sklaidą, prekinę išvaizdą, aktualumą, dalyvavimą parodose, konkursuose, renginiuose, seminaruose, akcijose.