„Jei jau ir įmonės direktorius apsirengia kurjerio uniformą, tai būna dienų, kad ir dvigubai krūvio turime“, – sako Vladas Lašas, „UPS – skubios siuntos“ bendrovės generalinis direktorius. Anot jo, šio sezono mada – pirkti dovanas įvairių užsienio valstybių elektroninės komercijos parduotuvėse, nes Baltijos šalyse parduodamos produkcijos pasirinkimas yra mažesnis.
„Unipako“ direktoriaus Artūro Martusevičiaus nuomone, ganėtinai padaugėjo technikos siuntų, kurių didžiąją dalį sudaro kompiuterinės technikos prekės.
Siuntas ir šventinius sveikinimus tonomis skaičiuoja ir „Lietuvos paštas“. Jo vadovo teigimu, gruodį artėjant šventėms sveikinimų padaugėja maždaug 5 kartus.
„Pradėjus skaičiuoti nuo gruodžio 8 d., praėjus penkioms dienoms, jau gavome 29 tonas laiškų. Tai jau dviem tonomis daugiau nei per tą patį laiką praėjusiais metais“, – aiškina „Lietuvos pašto“ generalinis direktorius Jonas Šalavėjus.
Pasak J. Šalavėjaus, paprastai švenčių laikotarpiu siuntų kiekis siekia iki 115 tonų. Verslininkų teigimu, pasiuntinių paslaugomis kasmet naudojasi vis daugiau bendrovių, nes esą brangstant kurui ir kylant darbuotojų algoms, įmonėms pačioms nebeapsimoka rūpintis siuntomis.
Bendra pašto ir pasiuntinių paslaugų rinka, vertinant pagal pajamas, vien šių metų trečiąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ūgtelėjo daugiau kaip penktadaliu.