Klaipėdos apskrities centriniame pašte sutikti žmonės skundėsi eilėje stovintys ilgiau kaip valandą.

Kai kurie teigė, kad į paštą vaikšto jau antrą savaitę, nes vylėsi, kad eilės bus sumažėjusios.

Mokesčius mokėjęs Aleksandras dienraščiui „Klaipėda“ teigė apėjęs net kelis paštus, tikėdamas išvengti eilių, bet visur buvę daugybė žmonių.

Eilėje su mažu vaiku ant rankų stovėjusi Irina Mikalevič skundėsi, kad žmonės nesutinka jos užleisti pirma savęs.

Moteris girdėjo, kad ilgose eilėse pašte žmonės net alpsta, tačiau manė, kad jos jau sumažėjo.

Kiti žmonės pyko, kad pašte mokesčius priima tik pusė langelių.

Bendrovės „Lietuvos paštas“ ryšių su visuomene skyriaus viršininkė Gintarė Rimkuvienė sakė, kad eilės Klaipėdos paštuose padidėjo nuo lapkričio 20 dienos.

Eilės nusidriekė, nes klaipėdiečiai šį mėnesį sąskaitas už vandenį gavo net pusantros savaitės vėliau.

Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ generalinis direktorius Leonas Makūnas aiškino, kad sąskaitos vėlavo, nes buvo įdiegta nauja programos, vykdančios abonentų apskaitą, versija, kuri kol kas veikia su trikdžiais. Dėl to klientams pateiktose sąskaitose už vandenį šį mėnesį gali būti ir klaidų.

G.Rimkuvienė mano, kad eilės pašte didelės ir dėl pačių klientų kaltės. Mokesčių mokėtojai neretai atsineša apmokėti ne tik savo, bet ir 5-6 neva sergančių ar neįgalių kaimynų sąskaitas.

Be to, Klaipėdos paštuose padaugėjo klientų, nes jiems buvo sudaryta galimybė čia atsiskaityti už visas komunalines paslaugas. Kadangi pašte trūksta darbuotojų, mokesčių priėmėjų nepadaugėjo.

Didelį pašto darbuotojų darbo krūvį rodo pastarųjų dienų skaičiai. Klaipėdos 8-ajame pašte, kur dirba 3 darbuotojai, per dieną atliekama apie 1 200 operacijų. Iš jų apie 80 proc. - mokesčių priėmimo.

Itin didelės eilės ketvirtadienį, penktadienį ir pirmadienį buvo ir bendrovėje „Klaipėdos vanduo“.

Šios bendrovės Klientų aptarnavimo skyriaus viršininkės Janinos Grūnovienės duomenimis, pirmadienį čia mokesčius mokėjo 1 040 žmonių.

Vakar per visą darbo dieną mokesčius sumokėjo 776 žmonės.