Manoma, kad dėl kelionės patogumo ši linija taps patraukliausia žmonėms vykstantiems iš Lietuvos į Skandinaviją ir atgal. Be to, "Senamiesčio transportas" planuoja jau šią vasarą atidaryti dar vieną maršrutą - iš Vilniaus į Oslą (Norvegija). Modeliuojami ir kiti nauji reisai. Todėl ŠBIV ekspertai tiki, jog investicijos atsipirks.

Optimistiškai į ateitį žvelgia ir "Senamiesčio transporto" generalinis direktorius Arūnas Urbonas. Jo įsitikinimu, svarbiausias reiso privalumas yra komfortas, palyginti su konkurentų siūloma kelione iš Vilniaus į Kopenhagą sausuma per Lenkiją ir Vokietiją, juolab kad abiem atvejais minimalios kainos ir kelionės trukmė yra beveik vienodos.

"Manyčiau, bent kartą ilgos kelionės autobusu nepatogumus patyrusiam žmogui tikrai turėtų būti maloniau 14 valandų praleisti kelte - miegant, dirbant ar gurkšnojant alų, - o ne visą parą sėdėti autobuse", - sakė A.Urbonas. Jis pridūrė, kad toks reguliarus reisas, kai kelionė "išskaidoma" keleiviui patogiais etapais, yra pirmasis Lietuvoje. Visa kelionė - iki Klaipėdos, po to keltu Baltijos jūra iki Švedijos ir vėl autobusu per Malmę iki Kopenhagos - truks lygiai parą ir kainuos nuo 400 litų. Iš Vilniaus du naujutėliai autobusai "Isuzu" išvažiuos tris kartus per savaitę - antradienį, ketvirtadienį ir šeštadieni po pietų, pakeliui užsukdami į Kauno ir Klaipėdos autobusų stotis.

Investavęs 200 tūkst. litų ŠBIV įsigijo kontrolinį "Senamiesčio transporto" akcijų. Numatyta, kad prireikus atidaryti naujas autobusų linijas ŠBIV investicijoms į "Senamiesčio transportą" gali skirti dar 200 tūkst. litų.

"Projektą finansavome, nes tai nebuvo vien gera idėja: transporto įmonė turėjo aiškią veiklos strategiją ir nemenką įdirbį. Be to, įmonė dalį investicijų finansavo nuosavais pinigais", - teigė sakė ŠBIV investicijų direktorius Arnoldas Burkovskis.

"Lisco" keltu "Palanga" bus plukdomas ir autobusas, ir keleiviai, kurie patogumus kelte galės rinktis pagal kišenę - nuo krėslo iki atskiros kajutės su visais patogumais.

Kita vertus, A.Urbonas pabrėžė, kad naujasis maršrutas turėtų bent šiek tiek pakeisti dabartinę situaciją, kai į Skandinaviją lietuviai dažniausiai keliauja per Taliną. Vykti į Švediją arba Daniją tiesiai iš Vilniaus, Kauno arba Klaipėdos daugeliu atvejų bus ir greičiau, ir pigiau, ir patogiau.

"Senamiesčio transportas" jau šią vasarą turėtų atidaryti dar vieną reguliarią liniją - iš Vilniaus per Rygą į Stokholmą ir Oslą. "Šis reisas labai perspektyvus, juo itin suinteresuoti ir mūsų partneriai latviai, nes į jų keltą Rygą-Stokholmas dabar išperkama tik maždaug trečdalis bilietų. Akivaizdu, kad galimybių plėsti veiklą yra daug", - pažymėjo A.Urbonas.

Jis pridūrė, kad šiuo metu vienas svarbiausių tikslų - plėsti bilietų platinimo tinklą. "Senamiesčio transportas" jau sudarė sutartis su agentūromis "Krantas Travel", "West Express", "Ecolines". Be to, reiso Vilnius-Kopenhaga bilietus platins visos su bendrove "Lisco Baltic Service" bendradarbiaujančios agentūros.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją