61 proc. visų respondentų nurodė, kad kitas patrauklus CRM sprendimų pranašumas yra sąnaudų mažinimas - galimybė pigiau ir mažesnėmis laiko sąnaudomis aptarnauti kiekvieną klientą, pirmadienį pranešė "PwC Consulting".

Tyrimo duomenys rodo, kad nemažai bendrovių jau naudojasi tam tikromis CRM galimybėmis, be to, ateityje numato įdiegti jų dar daugiau. Labiausiai tobulintinos sritys yra duomenų apie klientus analizė ir klientų aptarnavimo personalizavimas. Šiuo metu duomenų apie klientus analizė laikoma ir svarbiausia CRM sritimi.

Nauji papildomi kanalai, pavyzdžiui, internetas, mobilusis ryšys ir kita, per kuriuos bendrovės galėtų aptarnauti klientus, nelaikomi prioritetiniais dalykais.

Apžvalginis tyrimas vyko Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje 2002 metų sausio ir vasario mėnesiais. Buvo apklausti 42 pirmaujančių bendrovių iš kelių ūkio šakų, tarp jų bankininkystės, telekomunikacijų, energetikos ir komunalinių paslaugų, draudimo bei transporto, vadovai.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją