"MDC Research Group" media projektų koordinatorius Šiaurės ir Rytų Europoje, "BMF Gallup Media" direktorius Margo Veskimagi penktadienį surengtoje spaudos konferencijoje sakė, kad šis projektas yra svarbus Lietuvos žiniasklaidos rinkos tyrėjų žingsnis, orientuotas į Europoje ir visame pasaulyje veikiančią bendrą ir modernią žiniasklaidos rinkos tyrimų sistemą.

M. Veskimagi teigimu, "TV metrų" sistema pasaulyje naudojama jau penkiolika metų ir laikoma patikimiausia. Jis sakė, kad į Estijos "TV metrų" sistemą bus investuota maždaug tiek kiek ir į Lietuvos - apie 1 mln. litų.

Bendrovės "SIC rinkos tyrimai" direktorius Žydrūnas Gaudiešius sakė, kad tokiuose projektuose svarbiausia yra tyrėjo nešališkumas.

Dabar Lietuvoje yra įdiegta 250 "TV metrų", kitais metais numatoma šį skaičių padidinti iki 300-350.

M. Veskimagi teigimu, tai normalus skaičius, atsižvelgiant į Lietuvos reklamos rinkos ir auditorijos dydį.

"TV metras" - modernus prietaisas, jungiamas prie televizoriaus ir fiksuojantis žiūrimas programas. Speciali įranga užregistruoja kiekvieną televizijos vartotoją, kurio namuose yra įrengtas "TV metras", ir gautus duomenis naktį persiunčia į kompiuterinę duomenų bazę.