„Ketiname išplėsti savo veiklą visose Baltijos šalyse. Jau turime dvi parduotuves Latvijoje, kitas žingsnis bus Lietuva", - teigė K. Martin.

„New Yorker" atstovai DELFI neatskleidė, kur ketina atidaryti parduotuves, tačiau kompanija darbuotojų ieškosi darbui Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

„New Yorker" taikosi į 12-35 metų amžiaus grupės pirkėjus, šios kompanijos drabužių parduotuvės paprastai būna intensyvios prekybos gatvėse, prekybos centruose ir pėsčiųjų zonose.

Kompanija prekiauja savo prekių ženklų – „Fishbone" ir „Fishbone sister" (sportinė ir „gatvės mados" apranga), „Amisu" (moteriški drabužiai), „Smog" (madingi kasdieniniai vyriški drabužiai) bei „Censored" (apatiniai drabužiai ir maudymosi kostiumėliai) – nebrangiais drabužiais.

„New Yorker" pirmąją džinsų parduotuvę atidarė 1971 metais Flensburge, Vokietijoje, šiuo metu turi daugiau kaip 450 padalinių penkiolikoje šalių.

Be gimtosios Vokietijos, kompanija įkėlusi koją į Austriją, Belgiją, Kroatiją, Čekiją, Daniją, Vengriją, Latviją, Nyderlandus, Lenkiją, Rusiją, Šveicariją, Slovėniją, Slovakiją bei Ispaniją.

Iki 2008 metų kompanija ketina išsiplėsti iki 650 parduotuvių visoje Europoje, vien šiemet planuoja 80 parduotuvių atidarymų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją