„New Yorker" atstovai DELFI neatskleidė, kur ketina atidaryti parduotuves, tačiau kompanija darbuotojų ieškosi darbui Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
„New Yorker" taikosi į 12-35 metų amžiaus grupės pirkėjus, šios kompanijos drabužių parduotuvės paprastai būna intensyvios prekybos gatvėse, prekybos centruose ir pėsčiųjų zonose.
Kompanija prekiauja savo prekių ženklų – „Fishbone" ir „Fishbone sister" (sportinė ir „gatvės mados" apranga), „Amisu" (moteriški drabužiai), „Smog" (madingi kasdieniniai vyriški drabužiai) bei „Censored" (apatiniai drabužiai ir maudymosi kostiumėliai) – nebrangiais drabužiais.
„New Yorker" pirmąją džinsų parduotuvę atidarė 1971 metais Flensburge, Vokietijoje, šiuo metu turi daugiau kaip 450 padalinių penkiolikoje šalių.
Be gimtosios Vokietijos, kompanija įkėlusi koją į Austriją, Belgiją, Kroatiją, Čekiją, Daniją, Vengriją, Latviją, Nyderlandus, Lenkiją, Rusiją, Šveicariją, Slovėniją, Slovakiją bei Ispaniją.
Iki 2008 metų kompanija ketina išsiplėsti iki 650 parduotuvių visoje Europoje, vien šiemet planuoja 80 parduotuvių atidarymų.