Pasak „VP Market“ generalinio direktoriaus Gintaro Marcinkevičiaus, geriems pardavimų rezultatams įtakos turėjo patraukli kainodara.

„Per šį pusmetį perėjome prie vieno prekybos centrų „Maxima“ pavadinimo ir vieningos dydžių koncepcijos, tačiau išlaikėme mažas parduotuvių „Saulutė“ kainas“, - sakė G. Marcinkevičius.

Šiuo metu parduotuvių keitimas į „Maxima“ vyksta ir Latvijoje, ir Estijoje.

Šiuo metu “VP Market” Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rumunijoje bei Bulgarijoje valdo prekybos tinklą, kurį sudaro prekybos centrai “Maxima X”, “Maxima XX”, “Maxima XXX”, „T-Market“, „Albinuta“. Lietuvoje veikia 195 parduotuvės, Latvijoje – 103, Estijoje – 27, Bulgarijoje – 11, Rumunijoje – 8.

2006 metais „VP Market“ planuoja padidinti pardavimus 20 proc. – iki 6,223 mlrd. litų.

“VP Market” 2005 metais pasiekė 1,502 mlrd. eurų (5,188 mlrd. litų) apyvartą - 24,8 proc. didesnę nei 2004-asiais, kai apyvarta, sudarė 1,204 mlrd. eurų.

"VP Market", kurią valdo „Vilniaus prekyba“, neatmeta galimybių ateityje akcijas kotiruoti Vilniaus vertybinių popierių biržoje.

"Vilniaus prekybos" įstatinis kapitalas - 2,348 mlrd. litų. Bendrovės akcijas valdo 10 fizinių asmenų - Nerijus Numavičius, Žilvinas Marcinkevičius, Mindaugas Marcinkevičius, Gintaras Marcinkevičius, Ignas Staškevičius, Renatas Vaitkevičius, Julius Numavičius, Vladas Numavičius, Mindaugas Bagdonavičius ir Darius Nedzinskas.