Tai leistų "Klasco" priimti laivus, kurių grimzlė - 13 metrų, o ne 12,5 metro. Bendrovei tai labai svarbu, nes tada būtų užtikrinta galimybė visiškai pakrauti 70 tūkst. tonų krovinių galinčius gabenti laivus.

Pernai "Klasco" buvo kraunami "Panamax" tipo laivai. Tačiau tam tikrų nepatogumų patyrė tiek laivo, tiek Klaipėdos uosto kapitonai, tiek ir bendrovės vadovybė, kai laivas, galintis gabenti 67 tūkst. tonų krovinių, dėl per didelės grimzlės turėjo išplaukti ne visiškai pakrautas.

Pasak V. Greičiūno, šiuo metu į Klaipėdos uostą atplaukiančių laivų vidutinis tonažas didėja, tad būtina tam pasirengti. Anot jo, jeigu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija atliktų papildomus akvatorijos dugno valymo darbus, atsirastų galimybė priimti didesnius laivus.

V.Greičiūnas tikisi, kad tai bus padaryta galbūt net iki šių metų pabaigos, mat šis klausimas jau aptartas ir Susisiekimo ministerijoje, ir Uosto direkcijoje. Pasak bendrovės vadovo, šia kryptimi aktyviai dirbama.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Sigito Dobilinsko teigimu, uosto farvaterį reikia ne gilinti, o pavalyti, ir tai kainuos kelis milijonus litų. Tokius valymo darbus iki 6 krantinės Uosto direkcija planuoja atlikti dar šį rudenį.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją