„Mūsų kompanijai keleivių nuomonė yra itin svarbi ir vertinga, todėl labai džiaugiamės laimėję šį prestižinį ir visame pasaulyje pripažintą apdovanojimą“, - sakė „British Airways“ komercijos direktorius Martinas George’as.

Pasak jo, „British Airways“ ir toliau stengsis pateisinti savo klientų lūkesčius bei neapvilti jų pasitikėjimo, tobulinti ir investuoti į savo kompanijos paslaugas bei produktus. Ateityje aviakompanijos laukia ypač svarbūs veiklos metai – planuojama pristatyti naująjį verslo klasės saloną, įdiegti naujovių pirmosios klasės salonuose, išplėsti keleiviams siūlomų pramogų skrydžio metu spektrą bei toliau tęsti interneto svetainės ba.com tobulinimo darbus.

Be to, „British Airways“ laukia Londono Heathrow oro uosto penktojo terminalo atidarymo, į kurį aviakompanija planuoja persikelti jau 2008 metų kovo mėn.

1998 metais pradėjusi skrydžius iš Londono į Vilnių, aviakompanija „British Airways“ juos nutraukė 2000 metais. 2005 m. kovo 27 d. „British Airways“ atnaujino skrydžius maršrutu Vilnius – Londonas – Vilnius. Nuo š.m. kovo 27 d. avialinijos keleivius į Londoną skraidina kasdien 142 vietų orlaiviu „Boeing 737-400“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją