Valdininko teigimu, pagrindinis motyvas branginti bilietus - padidėjusios išlaidos. “24 procentais padidėjo dyzelino kainos. Apie 12 procentų pakilo vidutinis darbo užmokestis”, - tikino P.Keras. Paklaustas, kaip į rengiamą sprendimo projektą reaguoja maršrutinių mikroautobusų firmų atstovai, Transporto skyriaus vedėjas pripažino, kad su jais apie tai kol kas dar nediskutuota.
P.Keras neatmetė galimybės, kad po svarstymų komitetuose šis klausimas nebus įtrauktas į Tarybos posėdžio darbotvarkę. Jam jau pasipriešino Socialinių reikalų komitetas.
Pasak P.Kero, nepakėlus bilietų tarifų, bendrovėms “Autrolis” ir “Kauno autobusai” turėtų būti padidintos subsidijos. Preliminariais apskaičiavimais, tai miesto biudžetui papildomai kainuotų apie 3 milijonus litų.
Paskutinį kartą Kauno miesto taryba troleibusų, autobusų ir maršrutinių mikroautobusų tarifus didino prieš dvejus metus.