Ketvirtas Baltijos regione pagal degalinių skaičių tinklas nuo šiol turės du pavadinimus: "Alexela" ir "Uno-X".

Kaip teigia 1993 m. įkurtos estų kapitalo įmonės “Alexela Oil” valdybos pirmininkas Heiti Haalas, kompanijos tikslas Lietuvoje išlieka toks pat, kaip ir anksčiau, valdant „Hydro Texaco“: tankinti automatinių degalinių tinklą tokiose vietose, kur yra masinės žmonių susibūrimo vietos, didelė dirbačiųjų arba gyventojų koncentracija, o taip pat Lietuvos - Lenkijos pasienyje, kur siekiama aptarnauti tranzitinius klientus.

Heiti Haalas pažymi, kad faktinis dviejų degalinių tinklų – "Alexela" ir "Uno-X" susijungimas jau įvyko, ir dabar Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje minėtose degalinėse naudojama vientisa klientų kortelių sistema. Iki šiol išduotos klientų kortelės lieka galioti ir su jomis galima vykdyti visas operacijas degalinėse, veikiančiose su abiem prekiniais ženklais.

"Alexela" turi teisę nemokamai du metus naudoti "Uno–X" prekinį ženklą. Po degalinių tinklų susijungimo visos lengvatos klientams taip pat lieka galioti.

“Įmonės savininkų pasikeitimas ir vardo keitimas neturės jokios įtakos esamiems projektams, galiojančioms sutartims”, – patikino "Uno–X" tinklo vykdančioji direktorė Asta Šidlauskaitė-Verbickienė. Visos sutartys, sudarytos su UAB „Hydro Texaco“ lieka galioti ir jas toliau vykdys UAB „Alexela Oil“.

Šiuo metu "Alexela"/"Uno-X" valdo 84 degalines, iš kurių 21 - Lietuvoje. Kompanijos apyvarta Lietuvoje 2004 m. sudarė 64,9 mln. Lt, 2005 m. - 82,5 mln. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją