Balandžio 21 d. iš Latvijos orlaivis atskrido į Paluknio aerodromą ir netrukus tą pačią dieną nuskrido į Kauno oro uostą. Pagal pateiktą skrydžio planą orlaivis iš Kauno planavo skristi į Pskovą. Įvertinus pastarąjį faktą, bendradarbiaujant VĮ „Oro navigacijai“, antžeminį aptarnavimą teikiančiai įmonei bei LTSA orlaiviui iš Lietuvos pakilti neleista.

Balandžio 24 d. į LTSA kreipėsi orlaivio savininkas, nurodęs, kad orlaivis turėjo skristi į Astaną (Kazachstanas). Šiuo metu LTSA laukia visų reikalingų dokumentų, siekiant įsitikinti, kad nebus pažeistos tarptautinės sankcijos.

Šiuo metu Kauno oro uoste stovinčiam sraigtasparniui nebus leista niekur išskristi iš Lietuvos, kol visų skrydžio aplinkybių neįvertins LTSA.

ES Reglamentas draudžia suteikti leidimą tūpti, pakilti ar skristi virš Europos Sąjungos teritorijos visiems (ir privatiems) Rusijos oro vežėjams, Rusijoje registruotiems orlaiviams, orlaiviams, neregistruotiems Rusijoje bei priklausantiems, užsakytiems ar kitaip kontroliuojamiems Rusijos fizinių ar juridinių asmenų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)