Kaip praneša „Smiltynės perkėla“, dabartinis Naujosios perkėlos pastatas statytas dar 1982-iais – jis baigia skaičiuoti jau ketvirtą dešimtmetį.

Todėl natūralu, kad statinys ne tik pasenęs morališkai, bet jau ir nebeatitinka šiandienos poreikių.

Transporto paskirties pastatą – keleivių stotį – suprojektavo Studijos „Altitudės“ architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys.

Naujosios perkėlos keleivių stoties rekonstrukcija

„Techninį projektą su leidimu statybai gavome, rangovo parinkimo konkursas startavo. Tad naujas pastatas, ko gero, gali būti atidarytas po dviejų metų“, – sako įmonės vadovas Mindaugas Čiakas.

Suplanuoto pastato paskirtis – administracija, keleivių stotis, keltų aptarnavimas. Tai 3 aukštų ir dviejų korpusų 2.441 m² ploto statinys.

Pastate įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją