Per pirmuosius tris 2006 metų mėnesius iš viso Lietuvoje įregistruoti 3849 nauji automobiliai. Tai 974 automobiliais arba 34 procentais daugiau, nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

16,2 procento naujų automobilių rinkos atiteko “Volkswagen” markei, kurių per pirmąjį ketvirtį įregistruota 625 (pernai 441). “Volkswagen” automobilių poreikis lyginant tą patį šių bei praėjusių metų laikotarpius išaugo 42 procentais.

Itin derlingas “Volkswagen” buvo kovas, kai šios markės automobilių įregistruota 255 (16,9 proc. visos naujų automobilių rinkos.) Pagal kovo mėnesio pardavimus “Volkswagen” daugiau nei du kartus pranoko antroje vietoje likusią “Toyota”, kurių kovą įregistruota 119 (7,9 proc. rinkos.)

Tačiau pagal pirmojo ketvirčio registracijos duomenis antri po “Volkswagen” liko čekiškų “Škoda” automobilių pardavėjai (282 nauji automobiliai, 7,3 proc. rinkos.)

Trečioji vieta atiteko japoniškai “Mitsubishi” markei (275 įregistruotų automobilių ir 7,1 proc. rinkos.) Ketvirtąją vietą užėmė dar viena japoniškų “Toyota” automobilių markė (266 ir 6,9 proc. rinkos.)

Į penktąją lyderių penketuko poziciją įsiveržė vokiškų “Opel” automobilių pardavėjai. Pirmąjį ketvirtį “Opel” markės automobilių šalyje padaugėjo 244 vienetais, o jiems teko 6,3 proc. rinkos.

Į populiariausių pagal markes Lietuvoje 2006 metų pirmojo ketvirčio automobilių dešimtuką be jau minėtų pateko “Ford” (233), “Peugeot” (210), “Renault” (179), “Subaru” (167) ir “Citroen” (166), kuriems atiteko nuo 6,1 iki 4,3 procento naujų automobilių rinkos.

“Volkswagen” siūlomos mašinos turėjo didžiausią paklausą ir tarp asmeninės bei komercinės paskirties automobilių.

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius įregistruotas 471 asmeninės paskirties “Volkswagen” automobilis (15,7 proc. rinkos).

“Volkswagen” daugiau nei dvigubai aplenkė “Toyota” - 225 automobiliai ir 7,5 proc. rinkos bei “Opel” – 218 automobilių ir 7,3 proc. rinkos.

Į pirmąjį paklausiausių asmeninės paskirties automobilių penketuką dar pateko “Ford” bei “Mitsubishi”, kurių atitinkamai įregistruota 198 ir 182 ir kuriems atiteko 6,6 ir 6,1 proc. rinkos dalies.

Į paklausiausių šios kategorijos automobilių dešimtuką be jau minėtų pateko “Subaru”, “Škoda”, “Renault”, “Honda” ir “Mazda” automobiliai.

Iš viso šiemet per tris mėnesius įregistruota 2991 naujas asmeninės paskirties automobilis. Pernai – 2301.

Kiek kitoks populiariausių komercinės paskirties automobilių penketukas. Ir čia itin ryškiai dominuoja “Volkswagen”, kurių per ketvirtį įregistruota 154, ir kuriems teko 17,9 proc. komercinės paskirties automobilių rinkos dalis.

Antroje vietoje – “Škoda”, kurių įregistruota 123 (14,3 proc. rinkos). Pirmąjį penketuką užbaigia “Mitsubishi”, “Peugeot” ir “Citroen”, kurių įregistruota atitinkamai 93, 88 ir 63 ir kuriems teko 10,8, 10,3 ir 7,3 šios paskirties automobilių rinkos dalis.

Komercinės paskirties lengvųjų automobilių rinka per pirmuosius tris šių metų mėnesius lyginant su analogišku 2005 metų laikotarpiu augo labiausia – net 49 procentais. Šiemet per pirmąjį ketvirtį šios paskirties mašinų įregistruota 858, pernai – 574.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją