Palyginti su 2018 m., šiais metais paprastiesiems kelių remontams numatyta beveik 5 kartus daugiau kelių rekonstrukcijai ir kapitaliniam remontui – 2,5 karto daugiau (65 mln. eurų), prastos būklės tiltams ir viadukams tvarkyti – 9 kartus daugiau lėšų (58,8 mln. eurų). Be to, stambiems tiltų projektams magistraliniuose keliuose šiemet numatyta 33,1 mln. eurų.

„Noriu dar kartą pabrėžti, kad Susisiekimo ministerijai tiltai netapo prioritetu tik įgriuvus Kėdainių tiltui – finansavimas tiltams tvarkyti buvo gerokai didinamas jau anksčiau, nuo 2021 m., ir tai yra nuolatinis mūsų prioritetas. Šią savaitę situacija Kėdainiuose atkreipė dėmesį į įsisenėjusią problemą – juk tiltai nenugriūva per vieną dieną ir jų būklė netampa bloga per savaitę. Deja, ankstesniais metais atsakingiems politikams labiau rūpėjo žvyrkeliai, taigi kritinės būklės infrastruktūrai jau daugelį metų nebuvo skiriama nei pakankamai lėšų, nei dėmesio“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Tiltų ir viadukų tvarkymas, kaip vienas iš Lietuvos kelių infrastruktūros gerinimo prioritetų, yra numatytas pernai patvirtintose Valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros 2022–2035 metų strateginėse gairėse, kurias Susisiekimo ministerija parengė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Kelių direkcijos duomenimis, 2022 m. Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose buvo rekonstruotas 41 tiltas bei viadukas (jiems skirta 25,5 mln. eurų), šiemet planuojama sutvarkyti 27 tiltus ir viadukus (numatoma 58,8 mln. eurų), 2024 m. – 35 (planuojama bendra vertė apie 70 mln. eurų).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją