Pataisą palaikė 83 parlamentarai.

Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pakeitimo projektą, anot iniciatoriaus, paskatino ir specifinis komercinių, krovininių automobilių naudojimo dažnis bei grafikas, besiskiriantis nuo privačių automobilių naudojimo.

„Jei asmeniniais automobiliais daugiausiai naudojamasi tik ryte ir vakare, tarkim, važiuojant į darbą ir iš jo, tai komerciniais ar krovininiais automobiliais įprastai per parą naudojamasi žymiai ilgiau ir jais nuvažiuojami atstumai yra reikšmingai didesni. Tai sudaro svarbią CO2 emisijų transporto sektoriuje dalį.

Suteikiant kelių naudotojo mokesčio lengvatą gryniesiems elektromobiliams, verslas būtų skatinamas taršesnes krovinines transporto priemones keisti į elektromobilius ir tokiu būdu prisidėti prie transporto sektoriaus generuojamos taršos bei poveikio klimatui mažinimo“, – sako Seimo Aplinkos apsaugos komiteto narys K. Adomaitis.

„Norėdami pasiekti Europos tikslą iki 2050 metų tapti pirmuoju neutralaus poveikio klimatui žemynu, ryžtingų sprendimų turime imtis jau dabar. Mokesčio lengvata komerciniams elektromobiliams yra puikus žingsnis link šio tikslo, tačiau dar laukia ilgas kelias ir daug svarbių sprendimų“, – pranešime tikina parlamentarė Ieva Pakarklytė.

Seimui galutinai pritarus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pakeitimo projektui, mokesčio lengvata komercinio transporto gryniesiems elektromobiliams už naudojimąsi magistraliniais keliais įsigaliotų nuo 2023 m. liepos 1 d.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją