Lietuvos automobilių kelių direkcija pranešė pasirašiusi dvi sutartis su įmone dėl kelio A14 ruožų (nuo 64,3 iki 79,5 km ir nuo 79,5 iki 93,7 km) rekonstrukcijos projektavimo ir darbų priežiūros. Projektai turi būti parengti per 11 mėnesių, po to bus skelbiami rangos konkursai.

Sutartis su rangovais tikimasi pasirašyti 2024 metų pradžioje, BNS sakė direkcijos atstovė Aušra Ramoškaitė.

Šiame ruože planuojama tvarkyti kelio dangą, įrengti eismo saugos priemones, pertvarkyti sankryžas.

Planuojama, kad kelias nuo Molėtų iki Utenos (įskaitant ir Utenos miestą) galėtų būti iš esmės atnaujintas 2024 metais, o likęs daugiau nei 40 km ruožas iki Molėtų – iki 2025 metų.

Šiuo metu vyksta ruožų nuo Nemenčinėlės iki Molėtų (nuo 21,5 iki 39,2 km ir nuo 39,2 iki 64,3 km) rekonstrukcijos projektavimo ir priežiūros konkursai.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis yra sakęs, kad visas kelias Vilnius–Utena turi būti sutvarkytas iki 2025 metų pabaigos, o viso 74 kilometrų ilgio kelio remontas galėtų kainuoti iki 200 mln. eurų.

Kelias yra vienas problemiškiausių Lietuvoje, bene vienintelis su cementbetonio danga, kuri šiuo metu jau yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

Kelias baigtas tiesti 1985 metais. Pirmieji jo rekonstrukcijos darbai vyko 2008–2009 metais. Po ilgos pertraukos, 2019–2020 metais Vilniaus rajone už beveik 40 mln. eurų buvo rekonstruotas ruožas iki 21,5 km, paplatinant nuo dviejų iki keturių eismo juostų bei įrengiant dviejų lygių sankryžas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją