Šis terminalas pritaikytas tiek eksportui, tiek importui, penktadienį rašo dienraštis "Klaipėda".

Krovinių terminalo vadovas Audrius Pauža teigė, kad jų klientas nepageidavo, jog būtų atskleista, koks krovinys atgabentas pirmuoju laivu. Naftos ir chemijos produktų gabenimo rinkoje vyksta ypač arši konkurencija tarp rytinės Baltijos uostų.

Kada bus kraunamas kitas laivas, A.Pauža teigė dar nežinantis. Terminalas iki galo nėra baigtas įrengti - liko įvairūs kosmetiniai darbai. Iš viso naujojo terminalo statyba kainuos per 120 mln. litų.

"Klasco", kuri priklauso privataus kapitalo koncernui "Achemos grupė", valdo 100 proc. Krovinių terminalo akcijų. "Achemos grupės" prezidentas Bronislovas Lubys teigė, kad naująjį terminalą gal netgi bus siekiama išnuomoti.

Naujajame terminale pastatyti šeši po 20 tūkst. kubinių metrų, keturi po 5 tūkst. kubinių metrų ir trys po 14 tūkst. kubinių metrų talpos rezervuarai. Tikimasi, kad baigus visus statybos darbus, naujajam Klaipėdos uosto terminalui jau pavyks pasiekti 2 mln. tonų per metus krovinių pajėgumą.

Dėl naujojo terminalo Klaipėdos uostas šiemet, o ypač kitais metais, planuoja gerokai didesnę krovą.

B.Lubys kontroliuoja 51 proc. akcijų "Achemos grupėje", kuriai priklauso įmonės "Klasco", Jonavos "Achema", grupė žiniasklaidos priemonių - radijo stotis "Radiocentras", dienraštis "Lietuvos žinios" ir kitos įmonės.

Iš viso koncernas valdo daugiau kaip 30 Lietuvos ir užsienio įmonių. Grupėje dirba apie 5 tūkst. žmonių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją