Įmonės vadovo Roko Medonio teigimu, „carVertical“ pajamos augo dėka tolesnės plėtros Vidurio ir Rytų Europoje bei Amerikoje ir aktyvios rinkodaros strategijos tikslinėse rinkose. Be to, įmonė nuolat investuoja į produkto tobulinimą ir naujus duomenų šaltinius, taip pritraukdama naujus vartotojus. 2021 m. „carVertical“ taip pat pradėjo teikti savo paslaugas Danijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

„Dėl pasaulinės puslaidininkių krizės naudotų automobilių pasiūla kai kuriose rinkose susitraukė 40 proc. Kadangi mes teikiame automobilių istorijos ataskaitas, šios krizės padarinius pajutome tiesiogiai.

Visgi tai nesutrukdė mums pasiekti savo finansinių tikslų ir išplėsti komandą nuo 36 žmonių 2021 m. pradžioje iki 76 žmonių šiandien“, – teigia R. Medonis.

2022 m. planuojama plėtra į naujas rinkas

Tiekimo grandinės sutrikimai ne vienintelis veiksnys darantis įtaką automobilių industrijai. Karas Ukrainoje ne tik sukrėtė visą pasaulį, bet ir paveikė Centrinės ir Rytų Europos automobilių rinkas. Prasidėjus karui, „carVertical“ nutraukė verslo operacijas Rusijoje ir Baltarusijoje. Anot R. Medonio, įmonė teikia Ukrainai finansinę paramą ir viliasi, kad šis karas greitai baigsis.

Remiantis atsargiu vertinimu, „carVertical“ šiemet tikisi pasiekti 25 mln. eurų pajamas ir pasiūlyti savo paslaugas ir produktus naujose rinkose. Įmonė neseniai pradėjo vykdyti veiklą Australijoje, Ispanijoje ir Meksikoje. Ateityje tikimasi automobilių istorijos ataskaitas teikti Pietų Afrikos Respublikoje, Olandijoje, Portugalijoje, Brazilijoje, Sakartvele, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kanadoje ir Puerto Rike.

„Prieš pradėdami teikti paslaugas konkrečioje šalyje, pirmiausia turime susitarti su duomenų tiekėjais. Kai mūsų duomenų ir produkto komandos duoda leidimą, tuomet galime investuoti į rinkodarą, kad pasiektume potencialius vartotojus ir galėtume juos edukuoti apie automobilio istorijos tikrinimo svarbą“, – tvirtina R. Medonis.

Taip pat nurodoma, kad tikimasi plėsti paslaugas motociklų vairuotojams.

Įmonės vadovas pripažįsta, kad norint išplėsti „carVertical“ paslaugų portfolio, išorinių investuotojų pritraukimas yra neišvengiamas. Visgi šiuo metu įmonė orientuojasi į tolesnį savo produktų vystymą ir jų įvedimą naujose rinkose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją