„Dabar tikrai galėtų būti ir savaitė, dvi, trys, ir keturios. Priklauso nuo to, koks tai remontas, kokia dalis, bet šiaip tai stringa visas tiekimas“, – pasakoja Lietuvos autoservisų asociacijos prezidentas Gediminas Kriaučiūnas ir kaip pavyzdį nurodo vieną remontuojamų „Prosche“ automobilių, kurio savininkui detalių teks laukti du mėnesius.

Kaip pasakoja G. Kriaučiūnas, tiekimas stringa, nes gamyklos negauna reikiamų komponentų detalių gamybai.

„Dalis buvo Rusijoje, dalis Ukrainoje. Dėl to stoja konvejeriai ir gamintojai neturi ką tiekti. Net kalbant su kai kuriais gamintojais, jie neturi žaliavos iš ko toliau gaminti. Tai metalas. Nėra metalo, kai kurios gamyklos stoja“, – sako jis.

Ir taip pat priduria, kad kol kas gyventojai per daug nesiskundžia ir situaciją supranta, bet ateityje gali būti visko.

„Nes elementarių stabdžių kaladėlių reikia laukti savaitę ar dvi, jau tokių dalykų sandėliuose nėra. (...)Tikėkimės, kad taip nenutiks, jog visiškai pritrūktų. Yra alternatyvūs gamintojai. Tik gali ilgesni terminai pasidaryti ,bet tikiuosi, kad bus detalių.

Pagrindinis gamintojas buvo Europa. Europą dalį buvo perkėlusi į Kiniją, ten ir nėra gera situacija, dėl kovido uždaryta dalis“, – teigė jis.

Pasiteiravus, ar bus taip, kad žmonės bus priversti persėsti į viešąjį transportą, pašnekovas pastebėjo, kad viešasis transportas irgi genda, jį taip pat reikės remontuoti, reikės detalių.

„Manau, kad gamintojai ieško alternatyvų, gal Amerika, Meksika, Brazilija. Aišku, logistika ir kaštai išauga. (…) Visko gali būti, (kad bus daug brangiau tos pačios detalės, nes iš toliau – „Delfi“). Kiekvieną mėnesį iš esmės brangsta. Su kai kuriais gamintojais kalbėjau, sakė, kad nuo birželio prognozuojama, kad 15 proc., brangimas, bet čia dar ne riba“, – sako jis ir pataria važiuoti automobiliu tik prireikus.