Prasidėjus Rusijos karui Ukrainoje sutrūkinėjo įprastos ir regionui itin svarbios logistikos grandinės, todėl šiuo projektu tikimasi prisidėti prie dalies jų atstatymo alternatyviu maršrutu per Lenkiją, pažymima Lietuvos geležinkelių“ pranešime.

Bandomojo vežimo metu bus siekiama įvertinti technologinius naujo maršruto aspektus, krovinių gabenimo terminus, galimus logistikos iššūkius ir jų sprendimus. Šis maršrutas bus įgyvendinamas tik siaurąja europine vėže, kuri tęsiasi nuo KIT per Lenkiją iki Ukrainos pasienio teritorijoje esančio terminalo. Jei tai pasiteisins, dalis krovinių iki Kauno galės būti gabenami nekeičiant vėžės ir jų neperkraunant. Bendrovė nuolat palaiko ryšį tiek su kolegomis ukrainiečiais, tiek su Ukrainos geležinkeliais ir potencialiais klientais šioje šalyje.

Lietuvoje nauju maršrutu krovinius gabens „LTG Cargo“, o nuo Ukrainos-Lenkijos pasienio – antrinė bendrovė „LTG Cargo Polska“. Numatoma, kad į KIT traukinys grįš pakrautas maždaug 1000 t įvairių prekių. Iš KIT kroviniai galės būti efektyviai paskirstyti po Lietuvą ir visą Baltijos šalių regioną.

LTG Grupė, įvertinusi Rusijos karo prieš Ukrainą ir Baltarusijai bei Rusijai paskelbtų sankcijų poveikį veiklai, praėjusią savaitę pradėjo įgyvendinti planą, kuriuo siekia prisitaikyti prie pakitusios verslo aplinkos pati ir padėti tai padaryti savo klientams. Jis apima tris pagrindines kryptis – veiklos efektyvumo didinimo, sąnaudų mažinimo, diversifikacijos ir plėtros į naujas rinkas, ypač Vakarų Europos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją