Projektas buvo įgyvendinamas pagal sutartį „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,29 iki 100,47 km rekonstravimas“ su AB „Kauno tiltai“ ir apėmė daugiau nei tik tilto statybą, pažymi Lietuvos automobilių kelių direkcija ir priduria, kad projektas dar nėra visiškai baigtas. Šiuo metu vykdomi atraminės sienos įrengimo darbai. Projektą pabaigti planuojama šių metų antrą ketvirtį. Bendra darbų vertė yra 32,34 mln. eurų su PVM.

Naujojo tilto statyba ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą bus atskirti skirtingo greičio režimo srautai, nes tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio transporto.

Tai intensyviausias kelio ruožas ir tiltai Lietuvoje, teigiama pranešime. Skaičiuojama, kad per magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltai, eismo intensyvumas siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją