Niujorko automobilių parodos biuletenyje abi automobilių gamintojos pristatė modelius, kurie turėtų patikti JAV pirkėjams iki 25 metų amžiaus, kurių yra apie 75 milijonus ir kuriuos paprastai vadina "Karta Y" ("Generation Y").

"Honda" bandys suvilioti šiuos pirkėjus specialiai JAV sąlygoms pritaikytu visureigiu, tuo tarpu "Toyota" jauniems JAV pirkėjams pasiūlys specialųjį modelį "Scion".

"Toyota" pareiškė ketinanti pradėti prekiauti "Scion" modelio automobiliais 2003 metų birželį, ir iš pradžių automobiliai bus parduodami tiktai Kalifornijos valstijoje. Kiekvieno iš dviejų pristatytų modelių kaina nesieks 18 tūkstančių JAV dolerių. Vienas iš dviejų pristatytų modelių yra nedidelis 4 durelių visureigis "bbX" su 105 AG varikliu.

Praėjus maždaug vieneriems metams po minėtų dviejų modelių pasirodymo prie jų bus pridėtas dar viena "Scion" versija. Iki 2005 metų "Toyota" tikisi padidinti šių modelių prekybos apimtis iki 100 tūkstančių automobilių.

Tuo tarpu "Honda" pristato JAV jaunimui modelį "Element", visureigį, kuriame sujungtos "Civi" ir "CR-V" dalys, tačiau kuris nėra panašus nė į vieną iš jų. "Element" turi gumines grindis, sėdynes galima sulankstyti. "Honda" tvirtina, jog šis automobilis patiks jauniems vyrams, kurie automobilyje vežioja tokius daiktus, kaip, pavyzdžiui, dviratis ar burlentes. "Element" kaina sieks apie 16-20 tūkstančių JAV dolerių, modelis bus gaminamas Ohajo valstijoje.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją