„Būtina rasti sprendimus, leisiančius išspręsti amžiną eilių Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje problemą. Transporto įmonių vilkikams pasienyje laukiant net iki dešimties dienų, įmonės patiria vis didesnius nuostolius, nes prekių užsakovams laiku nepristačius krovinių, vežėjams tenka mokėti baudas. Dėl vėluojančių pristatymų, verslui mažiau uždirbant, mažiau pajamų patenka ir į šalies biudžetą“, – susitikime pabrėžė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinis sekretorius Z. Buivydas.

Jo teigimu, būtina užtikrinti ne tik reikiamą Muitinės pareigūnų skaičių pasienyje, bet ir pasirūpinti sklandžių patikros sistemų darbu, kurioms neveikiant visu pajėgumu vėluoja muitinės patikros procedūros, dokumentų tvarkymas.

Krovinius per Baltarusiją gabenantys vežėjai teigia pastebį patikras atliekančių pareigūnų trūkumą, dėl ko galimai susidaro eilės. Vilkikų vežėjai taip pat dažnai mato pervargusius Muitinės pareigūnus – šių pamaina trunka 24 val. per parą.

„Linavos“ viceprezidentas, bendrovės „Minjotra“ vadovas Vytas Bučinskas teigė iš vairuotojų girdįs nusiskundimų, kad daliai Lietuvos pareigūnų trūksta motyvacijos visas tikrinimo procedūras atlikti sklandžiai ir greitai – taip esą norima atkreipti vadovybės dėmesį į mažas algas ir pernelyg ilgai trunkančią pamainą.

„Linavos“ atstovai pristatė savo pasiūlymus dėl greitesnės automobilių patikros efektyviau išnaudojant rentgeno galimybes, dalijosi mintimis, kaip pareigūnų tarnybą padaryti patrauklesnę ir į Muitinės departamentą pritraukti daugiau darbuotojų. Susitikime sutarta, kad jau vasarą Muitinės pareigūnų pamaina truks po 12 val. vietoj iki šiol buvusių 24 val. Muitinės departamento vadovas D. Žvironas informavo, kad jau artimiausiu metu darbuotojų alga turėtų padidėti apie 20 proc., į tarnybą planuojama priimti naujų specialistų.

Sutarta jau artimiausiu metu sudaryti bendrą darbo grupę iš Muitinės departamento ir „Linavos“ atstovų, kuri spręstų aktualius eilių pasienyje klausimus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją