Jau sausio pabaigoje „LTG Cargo Polska“ planuoja pradėti gabenti krovinius dvejais naujais traukinių lokomotyvais ir dvejais papildomais vagonų sąstatais, skirtais gabenti intermodalinius krovinius puspriekabėmis ir konteineriais. 2022 metais šios paslaugos teikimui numatytos iki 2 mln. Eur siekiančios investicijos. Artimiausiais metais bendrovė tikisi dar labiau plėsti naujų riedmenų projektus bei pradėti gabenti kovinius naujomis kryptimis iš Kauno į Vakarų Europą.

„Nauji lokomotyvai leis pirmą kartą savarankiškai teikti krovinių gabenimo paslaugas užsienio šalyse. Planuojame ir skiriame tam reikalingas investicijas, o nauji lokomotyvai yra pirmasis žingsnis, siekiant tapti tarptautiniu krovinių vežėju, plėsti krovinių vežimo geležinkeliais veiklą Lenkijoje ir kartu prisidėti prie bendrovės „LTG Cargo“ strategijoje numatytos veiklos diversifikacijos bei plėtros į Vakarus. Planuojame, kad šis traukinių parko išplėtimas leis maršruto Kaunas-Tilburgas reisų skaičių padidinti iki 5 kassavaitinių reisų kiekviena kryptimi“, – teigia „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.

Iš Lenkijos bendrovės „Rail Capital Partners“ išsinuomotas „PESA Bydgoszcz“ lokomotyvas „Gama Marathon“. Lenkijoje pagamintas keturių ašių elektrinis-dyzelinis lokomotyvas užtikrins tvarų krovinių gabenimą elektrifikuotuose ruožuose ir padės efektyviai atlikti lokomotyvų manevravimo ir iškrovimo darbus neelektrifikuotose linijose uostuose ar krovinių atšakose. Tuo metu antrasis „Siemens“ lokomotyvas „Eurosprinter“ išsinuomotas iš tarptautinės kompanijos MRCE. Jis bus skirtas krovinių gabenimui Vakarų Europos šalyse, turinčiose skirtingas elektrifikacijos sistemas.

„Dėl fragmentuotos Europos geležinkelių sistemos mūsų valdomi traukiniai ilgą laiką galėjo vykti tik iki pirmos pasienio stoties. Naujieji lokomotyvai yra sertifikuoti Lenkijos rinkoje, jiems valdyti buvo suburta stipri Lenkijoje dirbti galinti komanda. Iš Kauno pasienį pasiekę krovininiai traukiniai lokomotyvu „Gama Marathon“ bus gabenami per visą Lenkiją, o lokomotyvu „Eurosprinter“ – likusias maršruto atkarpas Vokietijoje ir Nyderlanduose“, – pasakoja E. Šimė.

Intermodalinių krovinių gabenimo paslaugas ir toliau planuojama teikti Lietuvos ir Nyderlandų klientams, tačiau ateityje tikimąsi šias paslaugas pasiūlyti ir klientams Lenkijoje. Iki šiol vykdyti reisai ir toliau bus organizuojami bendradarbiaujant su didžiausia krovinių gabenimo geležinkeliais įmone Lenkijoje „PKP Cargo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)