Ši logistikos įmonė, tapusi oficialia bendrovės UPS atstove Lietuvoje gabenant didelius krovinius, pasiūlė kombinuotą prekių transportavimo rūšį, rašo dienraštis "Lietuvos rytas".

A.Šliupo teigimu, jūros ir oro transportu gabenti krovinius yra 40-50 proc. pigiau nei naudojantis tik oro transportu. Kita vertus, kroviniai adresatus pasiekia dvigubai greičiau nei plukdomi laivais.

Pagal UPS pasiūlytą modelį, kroviniai iš visų Tolimųjų Rytų šalių laivais būtų suplukdomi į Dubajų (Jungtiniai Arabų Emyratai), o iš čia lėktuvais per tarptautinius oro vartus Frankfurte (Vokietija) būtų skraidinami konkretiems adresatams.

"Gabenti krovinius iš Tolimųjų Rytų būtų arčiau per Sibirą. Tačiau toks kelias - labiau rizikingas. Kelias per Dubajų - labiau civilizuotas, ten yra įdiegta brangi saugumo sistema. Verslininkams tai labai svarbu", - sakė UPS-SCS atstovybių tinklo vadovas Stuartas Richardsonas.