Žengdama tokį žingsnį, bendrovė seka kitų didžiųjų automobilių gamintojų pėdomis, kurios tvyrant vis didesniam nerimui dėl klimato kaitos vis dažniau pereina prie elektrinių ar hibridinių automobilių gamybos.

Pristatydama savo naująjį ilgalaikį planą, „Nissan“ teigė, kad, siekdama 2030 metų tikslo, pristatys 23 naujus automobilių modelius, iš kurių 15 bus varomi elektra. Pasak gamintojos, praėjusiais metais elektrinės ar hibridinės transporto priemonės sudarė tik apie 10 proc. jos pasaulinių pardavimų.

„Nissan“ pastaraisiais metais kamuoja daugybė problemų, įskaitant prastą jos gaminių paklausą dar prieš pandemiją ir buvusio bendrovės vadovo Carloso Ghosno sulaikymą ir bėgimą nuo teisėsaugos. Nors kompanija pandemijos metu atsiliko nuo savo konkurenčių, ji neseniai pradėjo gerinti rezultatus ir anksčiau šį mėnesį patrigubino savo metinio pelno prognozę, nepaisant pasaulinio puslaidininkių stygiaus.

„Nissan“ generalinio direktoriaus Makoto Uchidos pranešime teigiama, kad naujasis ilgalaikis planas „transformuos „Nissan“ ir padės jai tapti tvaria bendrove.“

Analogiškų veiksmų jau ėmėsi Švedijos „Volvo“, kuri iki 2030 m. ketina visiškai atsitraukti nuo tradicinių degalais varomų transporto priemonių pardavimų, ir Japonijos „Honda“, kuri tokį pat tikslą sieks įgyvendinti iki 2040-ųjų. Tuo metu lyderės poziciją pagal pardavimus užimanti „Toyota“ yra paskelbusi apie siekį, kad iki 2030 m. visus jos pardavimus Europoje sudarytų elektriniai ar hibridiniai modeliai, o iki 2035-ųjų – 70 proc. Šiaurės Amerikoje bei 100 proc. Kinijoje.

„Nissan“ nurodė, kad tam, jog galėtų įgyvendinti savo tikslus, per ateinančius penkerius metus investuos du trilijonus jenų (16 mlrd. eurų).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)