Įvertinusios bendrovės „Girteka Logistics“ verslo potencialą, kredito eksporto agentūros kartu su grupe bankų bendrovei suteikė galimybę pasiskolinti daugiau nei 700 mln. eurų įgyvendinti 2021-2022 metų investicijų planus, pradinį poreikį investicijoms viršijant net penkis kartus. „Girteka Logistics“ taip pat buvo pirmoji bendrovė Baltijos šalyse pasinaudojusi „Export Finance“ programa, iki šiol daugiausiai naudota finansuoti naujos gamybinės įrangos įsigijimą.

„Šis susitarimas, pasiektas pasaulinės pandemijos laikotarpiu – reikšmingas pasitikėjimo mūsų įmone įrodymas. Investuodami į nuosavo transporto parko plėtrą, pirmiausia siekiame užtikrinti pačias geriausias darbo sąlygas savo vairuotojams.

Visiškai nauji, moderniausiomis technologijomis aprūpinti vilkikai darbuotojams suteikia pačią geriausią darbo patirtį taip pat reikšmingai prisidedant ir prie saugumo keliuose didinimo. Ne ką mažiau svarbu, jog šiuolaikiškos transporto priemonės išskiria pastebimai mažiau anglies dvideginio – taip mes siekiame sumažinti neigiamą poveikį aplinkai“, – sako Tomas Kalvaitis, „Girteka Logistics“ Iždo vadovas.

Tomas Kalvaitis

„Credit Suisse“ (Šveicarija), lyderiaujanti finansinių paslaugų bendrovė, tapo įgaliotu sandorį koordinuojančiu banku, kuris, pasinaudojus kredito agentūrų paslaugomis, pirmasis garantavo paskolos suteikimą. Pasirašius šį susitarimą, kreditus suteikė ir kiti bankai – „Bayerische Landesbank“ (Vokietija), „Citibank, N.A.“ (Londonas), „DZ Bank AG“ (Vokietija), „ING Bank“, „ING-DiBa AG“ dalis (Vokietija) ir „Landesbank Baden-Württemberg“ (Vokietija). Paskolas iš šių bankų apdraudė eksporto kredito agentūros – Euler Hermes Aktiengesellschaft (Vokietija) ir Atradius Dutch State Business NV (Nyderlandai).

Atlikusios įvairiapusį „Girteka Logistics“ vertinimą, minėtos institucijos suteikė galimybę bendrovei pasiskolinti daugiau nei 700 mln. eurų, pradinį poreikį investicijoms viršijant beveik penkis kartus. Pasirinkusi skolintis 145 mln. eurų sumą, tolimesnio investavimo galimybes bendrovė svarstys netolimoje ateityje.

„Užsitikrinę šias investicijas, mes taip pat tvirtai įsipareigojame savo partneriams, vilkikų ir puspriekabių gamintojams. Tokios apimties transporto parko atnaujinimas ir plėtra reikšmingai prisidės prie mūsų bendrovės strateginių tikslų įgyvendinimo – siekio patekti tarp geriausių logistikos bendrovių Europoje“, – teigia T. Kalvaitis.

Konkrečios informacijos apie tai, kiek ir kokių vilkikų bei puspriekabių ketinama įsigyti, bendrovė neatskleidžia, tačiau praneša, jog bendradarbiaus su pasaulyje gerai žinomais vilkikų – DAF ir puspriekabių – „Schmitz Cargobull“ gamintojais. Šios bendrovės taip pat reikšmingai prisidėjo užtikrinant investicijas garantuodamos pateikti reikalingus produkcijos kiekius ir pateikdamos vertingas rekomendacijas, patvirtinančias „Girteka Logistics“ patikimumą.

Per 25 veiklos metus iš idėjos jauno vaikino galvoje „Girteka Logistics“ virto didžiausia nuosavų vilkikų parką valdančia bendrove Europoje. Minima investicija – reikšmingas pasiekimas bendrovės veiklos istorijoje, pabrėžiantis tvirtą bendrovės poziciją tarptautinėse rinkose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)