Anksčiau įtarimų dėl vartotojų apgaudinėjimo dėl dyzelinių transporto priemonių išmetamų teršalų kiekių šalyje sulaukė „Volkswagen“, „Renault“, „Peugeot“ ir „Citroen“.

Dėl trukdymo vykdyti tyrimą „Fiat-Chrysler“ taip pat buvo suteiktas specialiojo liudytojo statusas, liepta pateikti 150 tūkst. eurų užstatą ir gauti banko garantiją 200 tūkst. eurų sumai, pareiškė bendrovės advokatas Alexis Gublinas (Aleksis Gublinas).

Tyrimui artimas šaltinis patvirtino šią informaciją.

Pasak šaltinio, „Fiat-Chrysler“ ginčija įtarimus ir tvirtina, kad visos bendrovės transporto priemonės atitiko tuomet galiojusius standartus.

„Fiat-Chrysler“ dabar turės galimybę pateikti savo argumentus ir įrodyti, jog nepadarė jokių nusikaltimų, pridūrė jis.

„Fiat-Chrysler“, „Peugeot“ ir „Citroen“ dabar priklauso grupei „Stellantis“.

„Dyzelgeitu“ pramintas skandalas kilo 2015 metas, kai „Volkswagen“ grupė prisipažino 11 mln. transporto priemonių visame pasaulyje įdiegusi programinę įrangą, leidžiančią bandymų metu sumažinti išmetamo anglies dioksido kiekio rodiklį, nors tikrieji išmetami teršalų kiekiai galėjo būti iki 40 kartų didesni.

Skandalas sudavė milžinišką smūgį grupės reputacijai, o grupės išlaidos baudoms, teisinės išlaidos bei išlaidos transporto priemonių remontui, atšaukimui ir kompensacijoms jau pasiekė maždaug 32 mlrd. eurų.

Į „dyzelgeito“ skandalą įsivėlė ir daugelis kitų automobilių gamintojų, įskaitant BMW.

Tai, kad Prancūzijoje po penkerius metus trukusių tyrimų bendrovėms pradedama reikšti įtarimus, atveria galimybę, kad byla pasieks teismą ir bendrovėms galbūt bus skirtos baudos, kurios gali siekti milijardus eurų. Taip pat bus atverta galimybė automobilių savininkams atskirai teikti ieškinius dėl žalos atlyginimo.