„Šiemet planuojant pradėti „Rail Baltica“ geležinkelio statybos darbus atkarpoje nuo Kauno Latvijos kryptimi, toliau skelbiame antrojo etapo konkursus statybos darbams šiame ruože. Šįkart įmones, praėjusias pirmąjį konkurso etapą, kviečiame teikti pasiūlymus geležinkelio infrastruktūros įrengimui „Rail Baltica“ atkarpoje Šveicarija-Žeimiai“, – pranešime žiniasklaidai sakė „LTG Infros“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Šiuo metu jau yra paskelbti antrojo etapo konkursai ilgiausio Baltijos šalyse geležinkelio tilto per Nerį statybai ir jo statybų techninei priežiūrai bei inžinieriaus paslaugoms.

Naujai skelbiamą konkursą laimėjusi įmonė turės nutiesti 16 vietinės reikšmės privažiuojamųjų kelių, kuriais žemių savininkai, pastačius geležinkelį, galės patekti į savo sklypus. Siekiant užtikrinti naujai projektuojamos geležinkelio linijos priežiūrą, turės būti nutiesti ir 2 aptarnavimo keliai. Ten, kur geležinkelio infrastruktūros elementų priežiūrai nėra galimybės įrengti atskirų kelių, nuo privažiuojamųjų kelių turės būti įrengiamos nuovažos. Pagal sutartį konkurso laimėtojas taip pat turės įrengti paviršinių nuotekų tinklus, atlikti melioracijos statinių rekonstrukciją, pajungti siurblinę.

Pasirašyti statybos rangos sutartį su konkurso laimėtoju „LTG Infra“ planuoja dar šių metų ketvirtą ketvirtį, o darbus rangovas bus įpareigotas atlikti iki 2022 metų pabaigos.

„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.

Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 kilometrų, iš kurių 392 kilometrai yra Lietuvoje. Bendra projekto vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.