Delfi jau rašė, kad atėjus vasarai, laisvėjant karantinui ir gyventojų judumui, keleivių vežimo įmonės fiksuoja staiga padidėjusią kelionių paklausą, o keleiviai pastebi itin išaugusias pavėžėjimo paslaugų kainas. Maža to, kelionės ne tik pabrango, bet ir reikalauja kantrybės. Rasti laisvą automobilį šiuo metu tikras iššūkis, ypač savaitgalių vakarais, kai vidurnaktį visi barai uždaro duris.

Jau daugiau nei prieš metus, prieš Lietuvoje įvedant pirmąjį karantiną, Vilniuje buvo sustabdyti naktinių autobusų maršrutai. Feisbuke ne vienas vilnietis kėlė klausimų, kada juos planuojama grąžinti, mat kitu atveju lieka tik viena alternatyva – kelionė namo pėsčiomis.

Susisiekimo paslaugų“ duomenimis, švelnėjant karantino ribojimams ir gyvenimui grįžtant į įprastesnį ritmą, keleivių srautas viešajame transporte Vilniuje palaipsniui auga.

„Daugiausia jų fiksuojame rytinio ir vakarinio piko metu, miestiečiams judant į darbą, mokymo įstaigas – tai įprasta tendencija, kuri nesikeitė ir karantino laikotarpiu“, – sako komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė.

Vakarais keleivių taip pat palaipsniui daugėja, tačiau ryškesnis srauto pokytis kol kas nepastebimas.

„Šiuo metu matome, kad jau nuo 20 val. keleivių sumažėja, taip pat ir savaitgaliais. Palyginimui – keleivių savaitgalių vakarais apie 50 proc. mažiau nei piko valandomis darbo dieną“, – pažymi „Susisiekimo paslaugų“ atstovė.

Dėl naktinių autobusų sugrįžimo termino esą bus sprendžiama, stebint epidemiologinę situaciją ir srautus, tačiau karantino metu jų sugrąžinti nėra planuojama. Vis dėlto ji tikina, kad miestiečiai be sprendimo, kaip grįžti namo vėlais vakarais, nebus palikti.

„Kad vilniečiai galėtų patogiai grįžti namo mieste užsibuvę ilgiau, stebime ir kitus populiarius viešojo transporto maršrutus, greituosius autobusus, kurių tiek kursavimo laiką, tiek talpą esant poreikiui pritaikysime“, – sako M. Bielinytė.

Anot jos, įprastai naktiniai maršrutai populiariausi rudenį, atėjus naujiems mokslo metams. Vasarą jų naudojimas mažesnis, nes žmonės atostogauja, savaitgalius dažnai leidžia ne mieste. Lyginant ankstesnių metų tendencijas, vasarą keleivių naktinių maršrutų autobusuose apie 40 proc. mažiau nei rudenį.

Gera naujiena, kad naktiniams autobusams vėl pradėjus kursuoti po pandemijos ribojimų, juose bus galima naudoti visas bilietų rūšis – „Vilniečio kortelę“, „m.Ticket“, „Trafi“ įsigytus ir kitus bilietus. Iki pandemijos naktiniuose autobusuose galiojo tik iš vairuotojo įsigyti bilietai už 1 eurą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)