Bendrovė pasirašė sutartį su Nyderlanduose įsikūrusia įmone „Ab Ovo“, sutartis apima programinės ir techninės įrangos, licencijų nuomą, priežiūrą ir palaikymą, taip pat konfigūravimo ir kitas paslaugas, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

Pasak pranešimo, naujoji sistema leis padidinti „LTG Cargo“ riedmenų panaudojimo efektyvumą, kokybiškiau suplanuoti krovinių pervežimą, užtikrinti krovinių pervežimo kontrolę, greičiau reaguoti į veiklos pasikeitimus bei apie juos informuoti bendrovės darbuotojus ir klientus.

„Nuosekliai skaitmenizuojame darbo procesus ir kasdienėje veikloje siekiame pasitelkti šiuolaikinius darbo įrankius, kurių pagalba didiname savo veiklos efektyvumą“, – pranešime sako „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

„Ab Ovo“ grupės generalinis direktorius Edwinas (Edvinas) Hagemanas teigia, kad didžiuojasi šia partneryste ir galimybe prisidėti prie „LTG Cargo“ skaitmeninių pokyčių.

Naujoji sistema pakeis iki šiol naudojamas darbo praktikas, kai dauguma procesų, susijusių su krovinių pervežimo planavimu, vyksta rankiniu būdu.

Įdiegus naująją sistemą, visas „LTG Cargo“ magistralinių krovinių pervežimų ir tam reikalingų resursų planavimas bus vykdomas atnaujiname „LTG Cargo“ Pervežimų planavimo centre Vilniuje.

Bendradarbiavimas su „Ab Ovo“ numatytas penkerių metų laikotarpiui, su galimybe jį pratęsti dar dvejiems metams.

Šiuo metu „LTG Cargo“ įgyvendina daugiau kaip pusšimtį skaitmeninės transformacijos ir procesų robotizavimo (RPA) iniciatyvų, kuriomis siekiama didinti veiklos efektyvumą ir stiprinti bendrovės konkurencingumą. Tuo tikslu kuriamos mobiliosios programėlės ir skaitmeniniai analitikos įrankiai.