Šiuo metu gan didelio intensyvumo kelio ruože automobilių eismui trukdo kelyje esančios provėžos ir įtrūkimai. Be to, važiuojamoji kelio dalis nėra atskirta nuo kelkraščio, todėl kyla pavojus juo einantiems pėstiesiems, pranešė įmonė.

Anot jos, tiltas per Riešės upę yra deformavęsis, plika akimi matomi betono įtrūkimai ir atskilimai.

Lietuvoje vis daugiau dėmesio skiriama kelių infrastruktūros modernizavimui, tačiau dar esama nemažai prastos būklės rajoninių kelių, kuriuose eismo sąlygos nėra geros. Labai svarbu tokių kelių nepamiršti ir jais pasirūpinti“, – pranešime sakė „YIT Lietuvos“ vadovas Kęstutis Vanagas.

Rekonstrukcijos metu kelio ruože bus paklota nauja asfalto danga, kelkraščiuose įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai. Tiltas per Riešės upę bus išardytas ir vietoje jo pastatytas naujas.

Kelio Bendoriai-Riešė-Kalinas ruožo tarp 5 ir 6 kilometrų darbus planuojama užbaigti iki šių metų lapkričio pradžios. Darbų metu bus laikinai ribojamas eismas, kuris vyks viena eismo juosta. Eismo srautus ruože reguliuos specialiai tam įrengtas šviesoforas.