„Jau praėjo mėnuo, kai įvesta nauja sistema, bet situacija ir toliau išlieka itin sudėtinga norintiesiems užsiregistruoti ir gauti paslaugas. Vairuotojai negali gaišti valandų valandas eilėse. Suprantama, kad pokyčių mastai dideli, tačiau taip ilgai trunką nesklandumai yra tiesiog netoleruotini, todėl duodama savaitė, o paskui bus atlikti vertinimai ir priimti atitinkami sprendimai“, – teigia vidaus reikalų ministrė.

Nuo gegužės 1 dienos, siekiant pažaboti šešėlį prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK). Tai buvo vienas iš veiksnių, dėl ko valstybinėje įmonėje „Regitra“ susidarė eilės. Įtakos turi ir sezoniškumas bei išaugę klientų srautai dėl buvusių karantino apribojimų.

Pažymėtina, kad dėl SDK iki rugsėjo 1 dienos bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikalingą informaciją.

Taip pat nuo gegužės 28 dienos „Regitroje“ buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka – nuo šiol daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos. Toks sprendimas priimtas, siekiant efektyviau valdyti klientų srautus ir skubiais atvejais paslaugą jiems suteikti dar tą pačią dieną. Taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai.

Kaip BNS informavo „Regitra“, siekiant suvaldyti klientų srautus, nuo gegužės 28 dienos pakeista klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.

„Suprantamas rūpestis dėl susidariusios situacijos. Pokyčių negalėjome įgyvendinti greičiau nei nuo praėjusio penktadienio, kadangi iki tol turėjome maksimaliai užpildytą grafiką išankstinėje registracijoje ir klientus privalėjome aptarnauti numatytu laiku“, – BNS teigė „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Pasak jo, didžiojoje dalyje miestų klientai, atvykę be išankstinės registracijos, iki darbo dienos pabaigos yra aptarnaujami, išskyrus Vilnių, kur užimtumas yra didžiausias.

„Tikimės, kad artimiausiu metu viskas susistyguos ir klientai paslaugas galės gauti greičiau“, – aiškino D. Prevelis.

Sprendžiant klientų srautų problemas, taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai.

Be to, įmonės vadovo teigimu, pastebimos tendencijas, kad dalis žmonių vyksta į padalinį, nors paslaugą galėtų gauti internetu. Pavyzdžiui, SDK kodą vairuotojai gali išsiimti elektroninėje sistemoje nemokamai.

Nuo gegužės 19-osios iki 30-osios išduota 79 tūkst. 914 SDK, iš jų 53 tūkst. 241 išduoti internetu, o 26 tūkst. 673 – „Regitros“ padalinyje.

Iki gegužės 1 dienos „Regitra“ automatiškai suteikė SDK beveik 2 mln. automobilių, esančių Lietuvoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)