Kaip rašoma pranešime, iš viso oro bendrovė „Turkish Cargo“ vykdys tris savaitinius skrydžius per Vilniaus oro uostą – toliau bus vykdomi kiti du savaitiniai reguliarūs krovininiai skrydžiai maršrutu Stambulas – Vilnius – Praha.

„Matome, kad krovinių segmentas yra aktyvaus augimo stadijoje, rinkoje yra nemaža paklausa gauti prekes iš tolimesnių valstybių greitai, todėl oro bendrovei „Turkish Cargo“ pasiūlėme plėsti savo veiklą, stipriai konkuravome su aplinkiniais oro uostais, o ypač Rygos oro uostu, ir rezultatas mums labai naudingas – dar vienas krovininis skrydis bei papildoma vertė visai rinkai.

Pagal skatinimo programą šiai oro bendrovei bus pritaikyta krovininių skrydžių dažnių didinimo skatinimo priemonė – nuolaida tūpimo rinkliavai minėtam papildomam reguliariam skrydžiui“, – teigia Aurimas Stikliūnas, Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas.

Anot Lietuvos oro uostų atstovo, „Turkish Cargo“ užima apie trečdalį pergabenamų krovinių rinkos dalies mūsų šalies oro uostuose, todėl papildomas lėktuvas apimtis išaugins tikrai stipriai. Teigiama, kad papildomi krovininių skrydžių dažniai yra ne tik galimybė greičiau gauti užsakytus krovinius ar kitas prekes, tačiau ir dar patogesnė galimybė užmegzti verslo santykius su tolimesnėmis valstybėmis, didinti eksporto apimtis.

„Turkish Cargo“ yra visame pasaulyje žinomos oro bendrovės „Turkish Airlines“ antrinė krovinių pervežimo kompanija.

Šiuo metu į ir iš Lietuvos oro uostų krovinius reguliariai skraidina dar trys oro bendrovės: „European Air Transport” (DHL), „ASL Airlines Belgium“ ir „Sprint Air“. Per 2021 metų pirmuosius tris mėnesius bendrai skraidintas krovininių kiekis trijuose oro uostuose buvo 4,87 tūkst. tonų, daugiausiai krovinių perskraidinta Vilniaus oro uoste – 3,7 tūkst. tonų.