23 tūkst. kv. metrų ploto angarą, kuriame bus įkurta apie 1 tūkst. darbo vietų, numatoma pastatyti 2022 metų antrąjį ketvirtį, pranešė „Aviatic MRO“.

Įmonės vadovo Povilo Padaigos teigimu, brangstant statyboms, neatmetama, kad investicijų planas keisis.

„Aviatic MRO“ jau yra sutarusi bendradarbiauti su Izraelio bendrove „Israel Aerospace Industries“, kuri keleivinius orlaivius perdaro į krovininius. Be to, įmonė iš oro uosto nuomojasi 63 tūkst. kv. metrų ploto orlaivių parkavimo aikšteles ir planuoja į Šiaulius atskraidinti ypač didelių lėktuvų.

Šiaulių oro uosto direktorės Aurelijos Kuezados teigimu, ilgiausią Baltijos šalyse – 3,5 kilometro – kilimo ir tūpimo taką turintis oro uostas investuotojams gali pasiūlyti ir erdves plėtrai, ir infrastruktūrą, leidžiančią priimti didelius transatlantinius orlaivius.

Registrų centro duomenimis, pernai Šiaulių oro uosto pajamos augo 1,9 karto iki 257 tūkst. eurų, jis uždirbo 46,1 tūkst. eurų grynojo pelno, kai 2019 metais buvo patyręs 139 tūkst. eurų nuostolių.