„Viena iš minčių, kad Lietuvos oro uostai įsteigtų antrinę savo įmonę ar atskirai, ar su valstybe kartu, ir natūraliai identifikavus pagrindines mūsų skrydžių kryptis, kurių mums reikia, – Lietuvos ekonomikai, investicijoms, verslui, atvykstamajam turizmui, (...) skelbtume konkursą dėl skrydžių krypčių užtikrinimo“, – spaudos konferencijoje antradienį sakė ministras.

„Paradoksas kad iki kovido negalėjome iki Briuselio nuskristi patogiu laiku, tai apie ką mes kalbame. Matome situaciją, kad tam tikroms Europos Sąjungos, pasaulio avialinijoms esame periferinė šalis“, – pridūrė jis.

M. Skuodžio teigimu, valstybė kurį laiką galėtų dotuoti kai kuriuos skrydžius, o grąža ir nuostoliai būtų pasidalijami tarp privačių vežėjų ir Lietuvos valstybės.

„Finansai būtų iš įmonės kapitalo suformavimo, tai būtų vienkartinės investicijos, nes negalėtume tokios įmonės remti kiekvienais metais dėl valstybės pagalbos apribojimų“, – sakė ministras.

„Svarbu, kad tie lėktuvai, kurie būtų, stovėtų Lietuvos oro uostuose. Kai kalbame apie bazinį vežėją, turime galvoje, kad to vežėjo didysis lėktuvų parkas stovi Lietuvoje ir skraido“, – teigė jis.

Anot M. Skuodžio, aiškų planą, kaip skrydžiai bus skatinami, planuojama turėti iki šių metų pabaigos.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)