„Lyginant su praėjusių metų balandžio mėnesiu, šių metų balandis išties atrodo teikiantis daug vilčių. Tačiau šiuo metu esantys skrydžių srautų scenarijai prognozuoja, kad į 2019 metus, kai aviacija išgyveno pakilimą, grįšime anksčiausiai 2024 metais.

Prognozėse numatomas nuosaikus skrydžių srautų augimas, bet pati augimo tendencija ganėtinai aiški. Tą rodo ir intensyvėjant vakcinacijos tempui augantys skrydžių srautai“, – teigia „Oro navigacijos“ laikinoji generalinė direktorė Redvita Četkauskienė.

„Oro navigacijos“ duomenimis, balandžio mėnesį tranzitinių skrydžių skaičius augo 120 proc. ir sudarė 7,5 tūkst. skrydžių. Praėjusį mėnesį daugiausia kartų tranzitu per Lietuvą buvo skrendama į Rusijos Federaciją – skrydžių vadovai aptarnavo 2634 skrydžius. Antroje vietoje – Vokietija, aptarnautas 1091 skrydis, trečioje vietoje Kinija – aptarnauti 494 skrydžiai.

Vertinant terminalinius skrydžius, balandžio mėnesį iš Lietuvos daugiausia buvo skrendama į Vokietiją (104 skrydžiai), Latviją (99 skrydžiai) ir Lenkiją (79 skrydžiai).

Šių metų balandžio mėnesį daugiausia skrydžių Lietuvos oro erdve įvykdė Rusijos oro bendrovės „Aeroflot“ (573 skrydžiai), „Air Baltic“ (496 skrydžiai) ir „Pobeda Airlines“, kurios lėktuvai praėjusį mėnesį virš Lietuvos skrido 352 kartus.

Kaip praneša „Oro navigacija“, balandžio mėnesį daugiausia kartų lėktuvai kilo ir leidosi Vilniaus oro uoste – čia aptarnauta 1090 orlaivių, arba beveik keturis kartus daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Kauno oro uoste aptarnauti 309 orlaiviai (28 proc. daugiau nei pernai), Šiauliuose skrydžių vadovai aptarnavo 247 orlaivius (11 proc. mažiau nei pernai), o Palangos oro uoste aptarnautų orlaivių skaičius, lyginant su praėjusių metų balandžiu, augo trylika kartų – buvo aptarnauti 78 orlaiviai.

Daugiausia skrydžių buvo balandžio 29 d. Tądien Lietuvos padangę skrodė 181 orlaivis.